Monday, May 31, 2010

Testimoni

Dr. Hazimi, Dr. Perubatan – Jumlah pesakit Diabetes sangat ramai dan makin meningkat setiap tahun. Maka, BioManis adalah pemanis alternatif paling tepat dalam amalan pemakanan yang sihat. Kajian sendiri yang dibuat juga jelas menunjukkan tiada peningkatan kadar gula dalam darah lepas 2 jam minum BioManis. Ianya manis tapi tidak mudarat.


 Haji Hamzah, 63tahun, Pesara - Saya mengalami kencing manis tahap 2. Hampir setiap bulan saya terpaksa berulang alik ke hospital untuk pemeriksaan dan bekalan ubat. Mata saya juga telah menjadi kabur dan kaki telah bertukar menjadi hitam. Selepas 2 bulan mengguna BioManis, kandungan gula dalam darah saya menurun dengan mendadak dan penglihatan saya semakin baik. Kini saya dapat terus nikmati minuman kegemaran saya tanpa risiko dan was-was dengan adanya BioManis.


Zaharah Bt Ngah, 53 tahun, Surirumah - Alhamdulillah, setelah 2 bulan mengamalkan BioManis ini, badan saya terasa ringan untuk bergerak dan kaki saya tidak sakit lagi. Perut saya yang buncit dahulu sudah semakin susut. Kini, BioManis saya beri kepada anak perempuan saya yang baru bersalin untuk mengempiskan perut semula. Terima kasih BioManis.


Zaliza Zahari, 30 tahun, Eksekutif IT – saya telah mengamalkan BioManis sejak 6 bulan yang lalu. Saya belum menghidap diabetes tetapi ibu dan bapa saya adalah pesakit diabetes. Jadi saya perlu membuat pencegahan awal kerana saya berpotensi besar menghidap diabetes. Terima kasih BioManis kerana memberi saya kehidupan yang lebih sempurna.


  Wan Ismail, 58 tahun, Pesara – saya merupakan pesakit diabetes dan telah 3 tahun berpantang dari minuman manis. Sekarang saya boleh minum manis tanpa takut dan bimbang dan tak perlu lagi perlu berpantang kerana BioManis 0% kalori, 0% glukos dan 0% sodium. 


 Puan Norlinda, 35 tahun, pegawai kerajaan - Saya telah menjalani 3 pembedahan akibat keguguran sebanyak 3 kali berturut-turut. Ini telah menimbulkan pelbagai komplikasi dalam badan. Urine mengandungi kuman, darah dan berprotin tinggi dan berisiko terkena sakit buah pinggang. Hampir 1 tahun berulang alik ke hospital. Tetapi pada akhir Oktober 2009, saya telah diberitahu bahawa urine saya telah bersih dari kuman, darah dan protin. Saya hanya mengamalkan serbuk BioManis dalam minuman dan masakan saya selama 3 bulan dan langsung tidak mengambil gula dalam tempoh tersebut. Alhamdulillah saya kini semakin sihat.

DAPATKAN SEBOTOL BIOMANIS SEKARANG JUGA!